Ons programma bevat een lange lijst van aktiviteiten in verband met wandeltochten, zijn van alle aarde en niveaus toegankelijk vanuit Belgiën, voor een dagtocht, een weekend, voor een week of meer …

Of u nu alleenstaande bent, met een groep of in paar bent, of u nu beginner of meer ervaren bent, u zult zeker iets vinden die om aan uw verwachtingen voldoet. Als u iets speciaals wenst, aarzel dan niet om een "Informatie Aanvraag" in te dienen

Opgemerkt moet worden dat alle aktiviteiten onder toezicht van gebreveteerde gidsen gebeuren, waarvan sommigen als toeristische gidsen erkend zijn.

Hoe kan ik me inschrijven om deel te nemen ?

Men kan zich op verschillende manieren inschrijven : via de site op het internet (onze voorkeur), via eMail, per sms [+32 (486) 093.070] of per telefoon op het nr +32 (10) 73.01.32.  We sturen U dan altijd een bevestiging van de inschrijvingsaanvraag. Mocht U deze bevestiging niet gekregen hebben, dan ziet het er naar uit dat er iets is misgelopen.

Hoe functioneert dat ?

Gewoonlijk wordt er om 09h45 afgesproken, zodat men om 10h00 van start kan gaan. Bij onze terugkeer (tussen 16h30 en 17h30) drinken we samen nog een glaasje. We raden ook het auto-delen sterk aan want de meeste deelnemers komen vooral uit Waals Brabant of Brussel.

Welk is de deadline voor inschrijvingen ?

Voor ééndagsactiviteiten, kan er nog de avond ervoor ingeschreven worden, ten allerlaatste om 22h00. Men kan zich nog later inschrijven, maar dan is er geen verzekering dat er nog plaats zou zijn. Voor andere activiteiten : zie het desbetreffend document.

Welk is de deadline om een ontbijt en/of een picknick te reserveren ?

Indien je een Ontbijt en/of Picknick wil, moet de reservatie ten laatse om 17:00 van de dag vooraf gebeuren

Is er een mogelijkheid tot « Autodelen » ?

Hoewel RandoEvasion geen autodelen tussen de deelnemers organiseert, wordt dit toch ten stelligste aangeraden, niet alleen in het voordeel van Moeder Natuur, maar ook in dat van de eigen portefeuille! Nochtans werden plaats en uur van afspraak voor de deelnemers reeds op voorhand vastgelegd. Voor nadere inlichtingen, kijk even op de Pagina « Autodelen ».

Zijn honden welkom ?

Soms ... Gewoonlijk gaan de tochten doorheen natuurgebieden en bossen, waar honden niet toegelaten worden.  Dit gezegd zijnde, organiseren we dikwijls wandelingen, waar onze « Viervoetige Vrienden » ook welkom zijn (één exemplaar per eigenaar), toch moet de hond aangelijnd blijven en zijn soortgenoten niet lastigvallen.

Hoe groot zijn onze groepen?

Gezien het aantal activiteiten die we jaarlijks organiseren, ligt de grootte van onze groepen gemiddeld tussen 6 en 16 personen.  Vanwege onze kwaliteit doeleinde, beperken wij deze tot een maximum van 18 deelnemers.

Normaliter, uitzonderingen wegens overmacht daargelaten, gaan de « ééndagsactiviteiten », die op een zondag plaatshebben, altijd door.

Voor andere activiteiten, of voor activiteiten die niet op een zondag plaatshebben (woensdag, donderdag of zaterdag), of indien het vereiste aantal deenemers niet bereikt werd of als de weersomstandigheden geen veilige uitgang (of comfort) toestaan, zouden deze activiteiten kunnen geannuleerd (of op een andere datum verplaatst) worden. In dit geval worden alle ingeschreven personen verwittigd, hetzij via sms, mail of per telefoon.

Alle activiteiten door RandoEvasion georganiseerd zijn dat op basis van objectieve en tastbare criteria, die de deelnemers de mogelijkheid bieden om te zien waar ze zich aan wagen. Deze criteria kunnen op onze pagina « Icoontjes » geraadpleegd worden.

Mocht iets niet duidelijk zijn, volstaat een telefoontje naar begeleidende gids om het probleem de wereld uit te helpen.

Om aan onze wekelijkse activiteiten deel te nemen is het beschikken van een « RandoPass » vereist. Nochtans wordt het eerste deelname aan een "ééndag" aktiviteit terugbetaald wanneer een « RandoPass » of een « Discovery Pass » aangeschaft wordt.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om als « Occasioneel » deel te nemen, wetende dat het eerste deelname aan een dagtocht aktiviteit ("Proef Tocht") terugbetaald indien een RandoPass binnen de 4 weken na het eerste deelname aangeschaft wordt.

De « RandoPass » is een jaarlijks hernieuwbaar abonnement (12 kalender maanden van datum tot datum), te rekenen van de dag van inschrijving, dat voorrang verschaft bij het inschrijven aan deelname van aktiviteiten.  Wat de « Discovery Pass » betreft, het is een abonnementskaart die recht geeft op deelname tegen verlaagde kosten. Voor meer informatie over deze 2 formules, klik op een van de 2 links hierboven.

Het lidmaatschap wordt aan een zeer democratische prijs aangeboden (minder duur dan eender welke andere abonnementen of bijdragen in sportclubs) en verschaft GRATIS en ONBEPERKT toegang tot de « Gewone ééndagstochten » van RandoEvasion en verschaft ook andere buitegewone gunstige voorwaarden. Dit bestaat in verschillende categorieën : "RandoPass" - Solo, Duo, Family, Senior of Open.

Een duidelijke, veilige en ondubbelzinnige inzet ... Het eerste deelname ("Proef Tocht") wordt terugbetaald bij aanschaf van een « RandoPass », wetend dat de houders van een RandoPass automatisch genieten van een " Persoonlijke Ongevallen Dekking ". Vergeet ook niet dat dat deel (of zelfs al) van uw bijdrage kan worden vergoed door uw ziekenfonds.

Formaliteiten in twee stappen:

  • Een « Account Aanmaken » : de delen, die voor de leden voorbehouden zijn, wordt door Uzelf beheerd. Zonder account zijn deze delen zelfs niet zichtbaar.
  • Een aanvraag voor een « RandoPass » opsturen.

U moet een persoonlijke account hebben om u te « identificeren » en om u toe te laten om de gereserveerde pagina's te openen.

U kunt een « RandoPass » zonder een persoonlijke account hebben, maar als u een actief persoonlijk account wilt hebben, moet u ook een actieve RandoPass hebben. Een nieuwe RandoPass zal alleen actief zijn als alle gegevens gecontroleerd werden, inclusief betaling. Een RandoPass is alleen actief tijdens de geldigheidsperiode. Het bezit van een persoonlijk account is niet voorzien voor de houders van een « RandoPass Discovery ».

Hoe vraag ik / maak ik een persoonlijke account aan? (het is altijd beter om over een ​​RandoPass te beschikken of te wel die op voorhand « aan te vragen ».


Wanneer alle gevraagde velden ingevuld zijn en dat u op "Registreren" klikt, wordt het verzenden bevestigd op uw scherm. Hou geen rekening met de details van deze tekst : om uw leven te vergemakkelijken, alleen de laatste mail is belangrijk. Zodra we alles hebben geverifieerd hebben, wordt uw account actief en krijgt U een finale bevestigingsmail.

Moest U nog vragen hebben, aarzel niet om ons te bereiken per eMail of per telefoon: +32 (10) 73.01.32 | +32 (486) 093.070

Overeenkomstig de desbetreffende wetgeving, hebben we een « Verzekering Professionele Verantwoordelijkheid » afgesloten, maar iedere deelnemer wordt geacht zulk verzekering te hebben aangegaan gezien wij kunnen niet « Burgerlijk Aansprakelijk » gesteld worden voor situaties buiten onze verantwoordelijkheden (bijv. Schade aan derden).

Voor de bezitters van een « RandoPass », heeft RandoEvasion een Persoonlijke Ongevallenverzekering afgesloten, die de deelnemer indekt tjdens zijn deelname aan onze activiteiten. Deze verzekering dekt geen schade aan kleding of brillen enz.  «Okkasionele» of «Uitgenodigde» deelnemers (die géén « RandoPass » hebben,) kunnen géén recht op deze garanties inroepen.

Valt te noteren dat iedereen zichzelf hoort individueel en correct te verzekeren voor specifieke gevallen gebonden aan het type aktiviteiten dat uitgevoerd wordt, omdat RandoEvasion niet voor fysische schade verantwoordelijk kan gesteld worden want dit valt niet onder haar verantwoordelijkheid valt.

Geen probleem ... Vul het « Aanvraag-Formulier » hieronder in.